Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2011 12:44 - без
Автор: moqtsvqt Категория: Лични дневници   
Прочетен: 289 Коментари: 0 Гласове:
0



 Пак ме гледаш с онази своя злоба.
Питаш се защо и откъде се появих.
Искаш да ме видиш даже в гроба,
защото аз ви разделих.
Ти го искаш и се молиш да се махна
иска ти се да изчезна днес от твоя свят,
казваш, че съм истинска заплаха, 
че не си го виждала така богат.
Чудиш се дали е влюбен в мене
и дали ще си отиде някога от теб,
съжалявам, че изтича ващо време,
че си тръгва той по начин толкова нелеп.
Но виждаш ти, че с мен е като полудял
и разбираш, че по-влюбен не е бил,
с тебе никога така не е живял,
с тебе себе си е крил.
Никога не се е смял така и плакал,
никога не си го галила така,
никога тъй дълго не е чакал
да докосне най-любимата жена.
Мразиш ме и гръмко ме проклинаш,
но нали ти знаеш, че е луд по мен
и всеки път до него щом заспиваш
ще живее през нощта със спомена за моя ден.
В очите му ще виждаш само мене,
ще намразиш влюбените му очи,
от устните му аз ще стена,
ще ме има и в сълзите му дори.
Не разбираш ли, че днес загуби,
аз спечелих битката, войната и света,
неговите чувства аз събудих,
а ти оставаш тъжна, празна и сама.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: moqtsvqt
Категория: Лични дневници
Прочетен: 24182
Постинги: 23
Коментари: 1
Гласове: 14
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930